Interim Facility Management

Onze interim specialisten:

  • optimaliseren je facilitaire organisatie.
  • richten je facilitair bedrijf in.
  • vervangen een facilitair manager.
  • zijn projectleiders in huisvesting.
  • sturen diensten, contractbeheer of facilitair medewerkers aan.
  • implementeren als projectmanagers Facilitair Management Informatie Systemen (FMIS).

Je Facility Management in goede handen

Naast het ondersteunen van jouw facility management, detacheren wij ook onze eigen facility managers en coördinatoren. Wij gaan zo onze eigen gekwalificeerde mensen bij onze klanten plaatsen voor (tijdelijke) opdrachten, het opvangen van piekbelasting of vervanging bij ziekte. Op deze manier is het mogelijk om snel en gericht facilitaire kennis en ervaring aan boord te halen.

Onze interim managers integreren zich in je organisatie

Onze interim managers maken zich je doelen en missie eigen en nemen alle facilities voor hun rekening. Bovendien screenen zij je proces en stellen vanuit hun expertise verbeterpunten voor. Dit kan voor een organisatie enerzijds een kostenbesparing en een efficiënter proces opleveren. Anderzijds laat dit jou toe om de focus op kernactiviteiten te houden. Ten slotte wordt er op basis van je noden, geopteerd voor een junior, medior of senior profiel van interim manager.

Verschillende expertises

Binnen Facilicom Solutions bundelen we verschillende specialisten met verschillende expertises. Dat betekent dat je als opdrachtgever een professional in huis haalt met precies de bagage die voor jouw organisatie van meerwaarde is.

MEER WETEN OVER INTERIM FACILITY MANAGEMENT?